loading...
لیلی موب پرتال اس ام اس و عکس های گوناگون
محمد بازدید : 361 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

*۱۴۴*I Love You#
شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !



اس ام اس عاشقانه

lilimob.ir

love sms



دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم …



اس ام اس عاشقانه

love sms



بودن تو دلیل نمی خواهد
تو خودت دلیل بودنی
بودن من را دلیل باش …



اس ام اس عاشقانه

love sms



من با همه فرق دارم !!!
چون من تــــــــو را دارم …



اس ام اس عاشقانه

love sms



یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه ، درست مثل فراموش کردن “تو” …



اس ام اس عاشقانه

love sms



با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …



اس ام اس عاشقانه

love sms



با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!



اس ام اس عاشقانه

love sms



با تمام احترامی که برای “شما” قائلم اما “تو” را دوست دارم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 31,682